LATEST POSTS

Nanare l a fait ! Quel match ... il prend un ascendant psychologique non négligeable !    Par contre un autre gros match arrive des jeudi pour lui !      De mon côté  Je remonte tranquillement au classement.  Je suis désormais en bilan non négatif 5/5  Match tres compliqué today ( oublis de compo^^)   A vous les studios ! 

French / Français/Div. 3.3 - Saison 23

https://mybasketteam.com/Player/PlayerDetails/35748671   16y.o PG/SG with 33 skills (not counting feet movement) and experience 3.

Global (English Only)/Transfer Market
FORUM FACTS
42814 Posts 914 Threads 9204 Members Radnyns Latest Member 3 Currently Online

Loyolos os hará libres

Posted on April - 13 - 2020 at 15:42

Hola pueblo filipino, Loyolos el conquistador, padre de charazay, rompedor de girasoles, el que no es baneado, ha vuelto de su retiro tras el rastro del malvado dios Girasol, que se rumorea se esconde debilitado en estas tierras.

No os preocupéis, bajo mi tiránico mandato estaréis a salvo de sus fechorías. Adorar al gran Loyolos y seréis libres.

• previous
  • 1
  • next

Posted on April - 14 - 2020 at 02:00

Google Translated:
"

Hello Filipino people, Loyolos the conqueror, father of Charazay, sunflower breaker, the one who is not banned, has returned from his retirement on the trail of the evil god Sunflower, who is rumored to be hiding weakened in these lands.

Do not worry, under my tyrannical command you will be safe from his misdeeds. Worship the great Loyolos and you will be free."

--------------------------------------------------------

Cool Story Sir... have a nice day

• previous
  • 1
  • next