LATEST POSTS

Pourtant je viens de me connecter avec .....

French / Français/Connexion avec facebook Impossible

IMPOSSIBLE DE SE CONNECTER AVEC FACEBOOK   Je fais ce poster pour remonter l'information aux createurs du jeu. Il est à présent impossible de se connecter avec facebook. j'ai créé une nouvelle équipe pour pouvoir poster ici. Merci de régler le problème avant que des autres soient supprimer pour inactivé.  

French / Français/Connexion avec facebook Impossible
FORUM FACTS
43870 Posts 955 Threads 9619 Members Anthiom2 Latest Member 1 Currently Online

nederlandstaligen !!!

Posted on April - 01 - 2019 at 12:35

hier kunnen Belgen en Nederlanders met elkaar hun ervaringen of vragen delen !!!!

Posted on January - 17 - 2021 at 21:45

I need to ask you a question my friend! :)

ask away!

I bought your rookie a few days ago, Bulle, and I wanted to ask you if you remember if he trained on Monday, and if he did it in what ability. :)

Easy to remember, couldn't pull him early, he joined in the afternoon, so no training, sorry

Thanks my friend! :)

Posted on January - 17 - 2021 at 21:45

I need to ask you a question my friend! :)

ask away!

I bought your rookie a few days ago, Bulle, and I wanted to ask you if you remember if he trained on Monday, and if he did it in what ability. :)

Easy to remember, couldn't pull him early, he joined in the afternoon, so no training, sorry

Thanks my friend! :)

Posted on February - 21 - 2021 at 17:23

Nixke wou niet meer terug naar 2de klasse? :p

Posted on February - 23 - 2021 at 06:39

Nee, liever niet. T viel op zeker ;-) hopelijk kan ik er volgend seizoen ook in blijven zonder die extra mannen. 

Posted on February - 23 - 2021 at 12:02

Nee, liever niet. T viel op zeker ;-) hopelijk kan ik er volgend seizoen ook in blijven zonder die extra mannen. 

Hoe het er nu uitziet lijken 3 van de 4 makkelijk te doen, Belgium Vipers is misschien wat moeilijker.

Ik heb die van mij dit seizoen heel weinig proberen gebruiken, om vooral de experience hoog te houden bij de rest. Ze stonden weer te koop maar niemand wil ze hebben haha. Volgend seizoen heb ik ze ook nog wel nodig denk ik, daarna hopelijk niet meer, mijn spelers beginnen toch wel wat vorm te krijgen.

Posted on March - 1 - 2021 at 18:39

Hoe het er nu uitziet lijken 3 van de 4 makkelijk te doen, Belgium Vipers is misschien wat moeilijker.

Ik heb die van mij dit seizoen heel weinig proberen gebruiken, om vooral de experience hoog te houden bij de rest. Ze stonden weer te koop maar niemand wil ze hebben haha. Volgend seizoen heb ik ze ook nog wel nodig denk ik, daarna hopelijk niet meer, mijn spelers beginnen toch wel wat vorm te krijgen.

Nu ik het wat bekeken heb denk ik dat het met de jonkies wel moet lukken om er in te blijven. Misschien een paar matchen met de stevige kerels spelen om toch zeker te zijn van winst. Ik zal wel zien na de heenronde waar ik sta :-)

Posted on March - 1 - 2021 at 22:15

Ja ziet er inderdaad beter uit dan toen ik vorige keer keek wie zou promoveren. Ook twee of drie die inactief zijn, dus da's ook nog een voordeel. Wel een stevig begin voor mij, dat vind ik minder, al zou de tweede match wel makkelijk moeten lukken...