LATEST POSTS

Arunelis tai su pirma pergale😉. Laukti buvo verta ane💪

Lithuanian / lietuvių kalba/LKL

Allez, bon match Toreadors64 ! Je n'ai aucune certitude ce coup-ci ! J'espère juste que ce sera un beau match dans la lignée de nos précédents affrontements 👌

French / Français/D2.2 - S21
FORUM FACTS
40687 Posts 855 Threads 8701 Members rober1010 Latest Member 7 Currently Online

nederlandstaligen !!!

Posted on April - 01 - 2019 at 12:35

hier kunnen Belgen en Nederlanders met elkaar hun ervaringen of vragen delen !!!!

Posted on June - 23 - 2020 at 21:36

Denk dat hij actief in het spel bedoelde, maar fijn om u hier ook nog eens te zien ;)

Had gisteren of eergisteren gekeken en leek me toch dat de meesten recent online waren, op één of twee na denk ik. En nu komen er toch ook weer een deel actieven bij dus dat lijkt me wel in orde.

Ben wel benieuwd voor de fanclub, hou ons maar op de hoogte, het zal dan misschien inderdaad vooral geld zijn dat er minder binnenkomt omdat er minder volk komt kijken.

Posted on June - 28 - 2020 at 23:14

Hitchhikers (NL) en Kangoeroes Willebroek (BE), beiden succes in de CL! Zo te zien hebben jullie sterke en gelijkwaardige tegenstanders getroffen in de 1e groepsfase. Helaas lag ik er na de eerste CL-kwalificatiewedstrijd al uit, maar troost me in het gegeven dat die tegenstander zich ook gekwalificeerd heeft.

Hopelijk kunnen jullie stunten in de 1e groepsfase, met onze kleinere divisies (kleiner aantal gelijkwaardige concurrenten) is het soms makkelijker puzzelen/managen om een divisiewedstrijd op halve kracht te spelen en te winnen en de beste spelers te sparen voor de CL-wedstrijden.  

Posted on June - 29 - 2020 at 21:28

mijn reeks valt idd mee voorlopig. Zou wel fijn zijn moesten er wat meer actieve managers komen. Degene die er nu staan zijn allemaal al lang niet meer online geweest. Die gaan dus ook nog wel verdwijnen op termijn. Maar voor de overwinningen mag ik niet klagen dan :-) Meer ervaring voor mijn jonkies en hopelijk kan ik daar op lange termijn wat van profiteren. Ook de fans kunnen dus weer dik aangroeien dit jaar. Ook weer goed meegenomen.

Mijn bankrekening is idd wel oké, maar ook omdat ik al vele jaren met spelers onder 25j speel. Dat scheelt wel natuurlijk.

Mijn spelers hun lengtes vallen voorlopig nog wel mee. Er is maar 1 speler die ik graag wat groter had zien worden. Die was van 15 naar 16j maar 1cm gegroeid. En nu weer maar 4cm. Ik heb nu nog maar 1 echte kleine (1m68) maar da's wel een talentje, dus die ga ik nog even houden en zien wat er van komt :-)

Je hebt gekregen wat je wou!

Posted on June - 30 - 2020 at 07:27

Goedemorgen allemaal! Ik ben nieuw in dit spel en heb wel de intentie om het voor langere tijd te spelen. Zijn er nog tips voor mij als beginner? Ik probeer een manuel te vinden in het forum, maar die heb ik nog niet gevonden. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd hoe training wordt uitgewerkt. Moeten spelers bijvoorbeeld een wedstrijd spelen om training te krijgen? En moet je daarom ook elke week een oefenwestrijd spelen. En is het mogelijk om te chatten of mailtjes naar andere managers te sturen of kun je alleen via het forum communiceren? Alvast bedankt!

Mark James manager van Donar

Posted on June - 30 - 2020 at 10:23

Goedemorgen allemaal! Ik ben nieuw in dit spel en heb wel de intentie om het voor langere tijd te spelen. Zijn er nog tips voor mij als beginner? Ik probeer een manuel te vinden in het forum, maar die heb ik nog niet gevonden. Ik ben bijvoorbeeld benieuwd hoe training wordt uitgewerkt. Moeten spelers bijvoorbeeld een wedstrijd spelen om training te krijgen? En moet je daarom ook elke week een oefenwestrijd spelen. En is het mogelijk om te chatten of mailtjes naar andere managers te sturen of kun je alleen via het forum communiceren? Alvast bedankt!

Mark James manager van Donar

Hey, welkom!

Moest zelf ook weer even zoeken, maar de manual staat op de pagina van het spel zelf, helemaal onderaan de webpagina.

Voor de training kan ik alvast zeggen dat je spelers daarvoor niet hoeven te spelen, oefenmatchen doe ik enkel voor het extra geld en experience.

Posted on June - 30 - 2020 at 10:56

Top bedankt!

Goed om te weten dat oefenwedstijden alleen geld en ervaring oplevert. Ik zal een beetje ontdekken. Er zijn niet veel mensen vanuit Nederland zie ik. Is dat altijd beetje zo geweest? Ook wel jammer dat je niet zichtbaar ziet hoeveel bekers iemand gewonnen heeft. Lijkt me niet heel moeilijk voor de makers. Is toch leuk om te zien hoeveel kampioenschappen iemand heeft gewonnen. 

Posted on June - 30 - 2020 at 23:04

Ik denk dat vele mensen het ook gewoon niet weten, ik heb het zelf ook pas na een hele tijd ontdekt.

En nog op uw vorige post, was ik nog vergeten, in game berichten sturen gaat niet, dus we kunnen ze ook niet tot hier lokken :p  Heb dat eens voorgesteld, en daar werd aan gewerkt, maar aanpassingen staan blijkbaar allemaal wat on hold nu...

Titels kan je wel zien bij 'History' op de team pagina ;)

Posted on July - 2 - 2020 at 08:50

Bedankt. Altijd goed als ontwikkelaars een spel wel blijven updaten zodat het leuk blijft. Zelfs vind ik het concept van hattrick erg goed. Ik ben alleen meer van het basketbal haha. 
Eerste competitie wedstrijd zit erop. Wel lastig om de energie van spelers gezond te houden als je in 3 dagen 3 wedstrijden hebt. Dan kun je nooit focussen op en de competitie en Europees. 

Posted on July - 2 - 2020 at 12:42

Bedankt. Altijd goed als ontwikkelaars een spel wel blijven updaten zodat het leuk blijft. Zelfs vind ik het concept van hattrick erg goed. Ik ben alleen meer van het basketbal haha. 
Eerste competitie wedstrijd zit erop. Wel lastig om de energie van spelers gezond te houden als je in 3 dagen 3 wedstrijden hebt. Dan kun je nooit focussen op en de competitie en Europees. 

Het is soms inderdaad veel. De goeie teams hebben wel een kern die groot genoeg is normaal om dat op te vangen, het is ook wel een kans om jongeren veel minuten te laten spelen.