LATEST POSTS

Tai gali mum 22m taure pakurt. Oba Jacob jau 6 zvaigzduciu 😋  

Lithuanian / lietuvių kalba/Young guns u17 cup

Sezona 32 Kolo 2 Budak-KK Shone99 58:74 (26:37) Att:18236 Portparol: Dobar dan, pocinjemo jos jednu konferenciju za stampu. Kao sto znate nas tim je savladao ekipu Budak i trenutno je 4 na tabeli sa skorom 2-0. Trener Shone ce prvo dati kratak utisak a posle ukoliko ima pitanja mozete ih postaviti, Shone izvolite! Shone: Hvala, vazna pobeda za nas protiv jednog tima koji ce jedan od pretendenata za prva dva mesta koji vode u KLS. Od pocetka igrali cvrsto u odbrani i tu dobru odbranu izkanali...

Ex-Yu/KK Shone99 -konferencije za stampu :)
FORUM FACTS
47450 Posts 1099 Threads 10724 Members Weyland Yutani Latest Member 0 Currently Online

Season 31

Posted on March - 14 - 2022 at 10:10

Ik dacht verschillende nieuwe managers gezien te hebben bij de start van vorig seizoen maar daar blijft blijkbaar nog maar weinig van over, de tweede klasse is nu zelfs terug leeg en 1 bot zit nog in eerste.

De eerste ronde van de CL is direct een heel moeilijke match dus ik veronderstel dat het nog sneller voorbij zal zijn dan vorig jaar.

Ik hoop erop T Wood terug te kunnen verslaan dit jaar, wij spelen terug voor plaats 1 en 2 volgens mij.
Fidji, MH ZO en Wolfpack zijn voor mij de outsiders en sowieso ploegen waarvoor opgepast moet worden.

Posted on May - 13 - 2022 at 10:34

Succes vanavond raskit! Hopelijk kunnen we er weer een spannende partij van maken zoals de halve finale van vorig seizoen.

Posted on May - 13 - 2022 at 15:13

Succes vanavond raskit! Hopelijk kunnen we er weer een spannende partij van maken zoals de halve finale van vorig seizoen.

Ik ben benieuwd ja, succes!

Posted on May - 13 - 2022 at 19:41

Ik ben benieuwd ja, succes!

Oef! Weer slechts één punt verschil! Na mijn slechte derde kwart, dacht ik dat het al gespeeld was...

Posted on May - 14 - 2022 at 05:22

Jammer, het nog zo uit handen geven in het laatste quarter...

Proficiat met de beker! Hopelijk sta ik er volgend jaar opnieuw of is het op zijn minst terug een België-Nederland in plaats van het zoveelste Nederlandse onderonsje ;-)

Posted on May - 15 - 2022 at 07:25

Spannende match.... allebei proficiat met het sterke seizoen. 1 punt, het kon dus voor beide ploegen anders aflopen. Maar dat zal voor volgend seizoen zijn. Ik duim alvast voor een Belgische winnaar volgend seizoen 😎