LATEST POSTS

Tai gali mum 22m taure pakurt. Oba Jacob jau 6 zvaigzduciu 😋  

Lithuanian / lietuvių kalba/Young guns u17 cup

Sezona 32 Kolo 2 Budak-KK Shone99 58:74 (26:37) Att:18236 Portparol: Dobar dan, pocinjemo jos jednu konferenciju za stampu. Kao sto znate nas tim je savladao ekipu Budak i trenutno je 4 na tabeli sa skorom 2-0. Trener Shone ce prvo dati kratak utisak a posle ukoliko ima pitanja mozete ih postaviti, Shone izvolite! Shone: Hvala, vazna pobeda za nas protiv jednog tima koji ce jedan od pretendenata za prva dva mesta koji vode u KLS. Od pocetka igrali cvrsto u odbrani i tu dobru odbranu izkanali...

Ex-Yu/KK Shone99 -konferencije za stampu :)
FORUM FACTS
47450 Posts 1099 Threads 10724 Members Weyland Yutani Latest Member 0 Currently Online

S30

Posted on January - 09 - 2022 at 12:52

Pumba is een bot geworden, hierdoor blijven Pitbulls in eerste, al weet ik niet of ze dat zelf zo leuk vinden.
De overall rating van onze competitie is wel serieus gedaald.

Ambitie dit jaar is nu vanaf het begin om kampioen te spelen.

Een paar dagen geleden zou ik in de CL tegen een ploeg moeten spelen die zeker haalbaar was, dat is ook een bot geworden denk ik, en nu is het al wat anders :)  T-Wood heeft een nog moeilijkere tegenstander denk ik.

Posted on January - 16 - 2022 at 21:01

CL-verhaal zit er op. Laatste match nog vrij gelijkopgaand, maar in de tweede helft werd het duidelijk dat ik toch weinig kans maakte... .

Nu in de regional league wel een zware groep. Twee sterke ploegen, één van de twee managers lijkt wel niet echt actief meer, dus hopelijk kan ik daar van profiteren.

Posted on January - 20 - 2022 at 17:16

CL-verhaal zit er op. Laatste match nog vrij gelijkopgaand, maar in de tweede helft werd het duidelijk dat ik toch weinig kans maakte... .

Nu in de regional league wel een zware groep. Twee sterke ploegen, één van de twee managers lijkt wel niet echt actief meer, dus hopelijk kan ik daar van profiteren.

Toch mooi gedaan in de CL. Veel succes in de regionals. 

Posted on January - 20 - 2022 at 17:16

Toch mooi gedaan in de CL. Veel succes in de regionals. 

Posted on January - 20 - 2022 at 20:16

Bedankt, voor jou ook.

En de komende competitiematch.
Al wel wat gebeurd: eerste speeldag wint Wolfpack van Tartarins, daarna win jij van Wolfpack. Nu zien wat het tegen Tartarins gaat geven maar op papier zou het makkelijk moeten zijn ;-)

Posted on January - 21 - 2022 at 14:54

Bedankt, voor jou ook.

Al wel wat gebeurd: eerste speeldag wint Wolfpack van Tartarins, daarna win jij van Wolfpack. Nu zien wat het tegen Tartarins gaat geven maar op papier zou het makkelijk moeten zijn ;-)

Daar ga ik toch niet van uit hoor. Tartarins heeft nog spelers die het dit jaar nog niet gebruikt heeftvdie toch een serieuze meerwaarde kunnen zijn. Zalnspannend worden. 

Tegen wolfpack ook pas in 't laatste kwart afstand kunnen nemen.

Posted on January - 22 - 2022 at 05:10

Hallo Rakit en Nixke,
Allereerst felicitaties aan de nieuwe kampioen en ook voor je vooruitgang afgelopen seizoen.
Nu het Franstalig Belgisch forum dood is, geef ik toe dat ik af en toe even langs kom om te kijken wat hier gezegd wordt :-)
De D1-competitie is niet meer wat het was, het is een feit en het is jammer, want in dit spel heeft het gevolgen voor alle teams in het kampioenschap.
Wat mij betreft heb ik nooit gevraagd om in D1 te blijven.
Om de waarheid te zeggen, ik wilde nog een paar seizoenen in D2 blijven omdat mijn kinderen goed werken en het niet verdienen om elke wedstrijd nederlagen te nemen.
De manier waarop ik ze train betekent dat ze pas competitief zullen zijn als ze 21-22 jaar oud zijn.
Mijn financiën zijn comfortabel en de progressie van mijn spelers volgt het plan voor de meerderheid.
Alleen de voortgang van mijn spelers telt.
Ik was gewaarschuwd dat het niet de gemakkelijkste weg zou zijn en dat ik veel nederlagen moest verwachten. Het probleem voor ons land is dat er niet veel actieve managers zijn en er dus geen tussenscheiding is tussen de D1 en de bots.
Het is jammer maar zo is het.

Mijn enige ambitie is om dit seizoen de gaten te verkleinen.
Als mijn team uitvalt, dan is dat maar zo.

Goed seizoen voor jou 2

Posted on January - 22 - 2022 at 13:15

Opbouwen is inderdaad veel verliezen. Dominators en ik hebben dit ook beiden moeten ondergaan. Ik ben ook enkele keren terug naar div2 en terug gegaan ondertussen. Niet te veel kijken naar de wedstrijden, maar vooral naar de progressie van je spelers kijken. Vooral in de terugronde al eens proberen om met minder punten te verliezen, of een bepaalde speler wat meer af te stoppen. Zo van die kleine doelstellingen deed ik wel eens voor mezelf tijdens die seizoenen van  heropbouw. 

Maar het voordeel van in een land met weinig managers te spelen is wel dat je vroeger dan verwacht terug mee bovenaan kan staan. Ook niet verwacht dat ik vorig jaar 2e zou worden.... Zelfs voor dit jaar is 2e worden misschien nog wat moeilijk. 

Posted on January - 22 - 2022 at 13:49

Hoi Yvaliott, altijd welkom hier ;-)

Inderdaad jammer dat er veel managers afhaken. Er komen er altijd wel wat bij, maar velen zijn snel terug weg heb ik de indruk.
Veel succes met de heropbouw, ben benieuwd hoe het bij jou zal lukke. Het zal inderdaad nog een paar seizoenen lastig zijn, maar je kan al wel snel in de middenmoot belanden denk ik.

Vooral ook kijken naar experience opbouwen en geld binnenkrijgen zou ik zeggen. Qua geld is het alleszins wel interessanter om in eerste te blijven.

Posted on January - 22 - 2022 at 20:14

Bedankt, voor jou ook.

Daar ga ik toch niet van uit hoor. Tartarins heeft nog spelers die het dit jaar nog niet gebruikt heeftvdie toch een serieuze meerwaarde kunnen zijn. Zalnspannend worden. 

Ik weet niet of de tactics al gezet waren, was wel wat fatigue waarschijnlijk en een blessure, maar de rol van underdog mag je toch laten vallen ;-)

Posted on January - 23 - 2022 at 09:13

Bedankt, voor jou ook.

Ik weet niet of de tactics al gezet waren, was wel wat fatigue waarschijnlijk en een blessure, maar de rol van underdog mag je toch laten vallen ;-)

Ik zag gisteren dat hij al van dinsdag niet meer online was geweest. Dus stiekem gehoopt op de standaard tactics van hem. Hij had ook wel wat fatigue, maar ik ook. Maar de kern is groot genoeg ondertussen.

Zoals het er nu op lijkt gaat het tussen jou en mij precies dit seizoen. Top 2 wordt dus de must en hopelijk win ik van jou he ;-)